2018. május 30., szerda

Gyári új,címkés:Ergee-Öko-Tex márkájú,belül bélelt babasapka:43-45 cm-es,macifej formájú - Jelenlegi ára: 920 Ft

Eladó egy teljesen új, gyári címkés: Ergee, márka védett , belül bélelt babasapka: 43-45 cm-es babafejre.
A sapka színe kívül fehér, belül viszont szürke.
A sapka anyaga kívül , extra puha tapintású szőrös jellegű anyag(nem tudom meghatározni), belül viszont polár anyag.
A sapka kiváló viselet még az ilyen pici fejű kisbabák számára tavasszal, mert ők még érzékenyek a hűvösre.
Ez a 43-45 cm-es fejecske közel +3 hónapos babáknak már megfelel vagy egy vékony pamut sapkára adva egy kisebb csecsemőnek is viselhető már.
Alul mindkét oldalt megkötővel rendelkezik a sapka.
A sapka Őkö-Tex termék, a legjobb anyagok felhasználásával készült.
A sapka Designes modell, a csecsemő fejére téve a fülek miatt macifejnek látható. Vannak szemei és orra valamint fülei a sapkának.
Én előre megvásároltam a babának, de nem került sor a használatra, mert úgy elraktam, hogy amikor kellet, nem találtam meg. (De most igen. )
Márka védett új termék, csak ajánlani tudom.
A gyári új címkén rajta van a 920 ft-os vételár, én azt szeretném visszakapni+ a szállítási költség.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem az új  babasapkát !   Köszönöm.
A szállítás többféleképp is megoldható az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 920 Ft
Az aukció vége: 2018-06-19 19:07 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése